Doelstelling

Stichting Kruimeltje ondersteunt zorgintensieve kinderen en jongvolwassenen die intensieve en/of palliatieve zorg en/of begeleiding nodig.

Het kind en de jongvolwassene staan hierbij centraal waarbij ook het gezin niet uit het oog verloren wordt. Door al die kinderen en hun ouders te bereiken, die vaak in hun jonge leven al zoveel doorzettingsvermogen hebben moeten laten zien, hoopt Stichting Kruimeltje humor en levenslust te stimuleren en vele harten te raken.

Stichting Kruimeltje wil de zelfredzaamheid en weerbaarheid van het kind en jongvolwassene daadwerkelijk vergroten, als ook de directe omgeving stimuleren hieraan mee te werken. Dit kan bereikt worden door het (laten) organiseren van allerlei activiteiten.