Simultaan schaken tegen kampioene én steun het goede doel!

Wil je ook meespelen in de eerste Kruimeltje’s Schaaksimultaan? Kom dan naar de Denksportdag in de Familiekerk op 23 september a.s.! Durf je het op te nemen tegen Tea Lanchava? Zij is schaakgrootmeester en was in haar jeugd enkele malen wereldkampioene. In 2012 was zij Nederlands kampioene. puma Zij speelt 23 september tegen veel deelnemers tegelijk! Meedoen in de openings simultaan kan als je een sponsor hebt. nike air max 2017 Voor 150 euro koop je al een plaats in het schaakveld en ben je 1 van 20 schakers die de Kruimeltje’s Simultaan zullen openen! Dat geld gaat naar Stichting Kruimeltje voor de kindvriendelijke inrichting voor een van de kinderkamers in het toekomstige kinderzorgcentrum. Laat je sponsoren en download het inschrijfformulier en verstuur het naar info@stichtingkruimeltje.nl. bottes ugg Wil je meedoen? Schrijf je in. Let Op: 10 plaatsen voor kinderen en jongeren tot en met 25 jaar met een beperking zijn gedoneerd door Stichting Nationaal Fonds Het Gehandicapte Kind (STINAFO). Soldes Asics Wil je voor één van deze gesponsorde plaatsen in aanmerking komen, kruis dit dan aan op het inschrijfformulier. De andere 10 plekken zijn voor al die schaakliefhebbers, jong en oud, die met hun donatie Stichting Kruimeltje een warm hart toedragen en de kindvriendelijke inrichting willen ondersteunen. Laten we in deze bijzondere omgeving er met elkaar een mooie opening van maken! Stichting Kruimeltje ondersteunt zorg-intensieve kinderen en jongvolwassenen die intensieve en/of palliatieve zorg en/of begeleiding nodig hebben met als doel deze kinderen en hun gezin meer kwaliteit van leven te geven en daarnaast ook hun zelfredzaamheid en weerbaarheid te vergroten. Stichting Kruimeltje bestaat sinds eind 2016 en heeft haar naamgenoot Kruimeltje als grote voorbeeld. Dit Rotterdamse straatjongetje uit het boek van Chris Abkoude had – ondanks alle tegenslag – levenslust, humor en een flinke dosis doorzettingsvermogen. De Familiekerk wordt volledig gerestaureerd en krijgt een nieuwe sociale maatschappelijke bestemming: Een kindergezondheidscentrum voor het chronisch zieke kind. Stichting Kruimeltje heeft als één van haar eerste projecten zich tot doel gesteld de kindvriendelijke inrichting van alle kinderkamers van het toekomstig Kindergezondheidscentrum bij elkaar te kruimelen! Dus schrijf je in, laat je voor 150 euro sponsoren of doneer zelf én steun hiermee Stichting Kruimeltje! Er is plek voor 20 schaakliefhebbers, zorg dat je erbij bent! Kruimeltjes Simultaan is onderdeel van de denksportdag R’dam-N, open voor iedereen die graag wil (leren) schaken, dammen, Tric Trac, Square4chess en Mahjong. Ook Ton Sijbrands zal van de partij zijn en nodigt iedereen uit te komen dammen! De hele kerk zal die middag het toneel zijn van jongeren en ouderen, met en zonder beperking, die plezier en uitdaging beleven aan een denksport. Vindt u het een leuke gedachte dat er straks een vrolijke denksportmiddag in de al jaren leegstaande Familiekerk plaatsvindt waar je een sport kunt uitoefenen waar een fysieke of geestelijke beperking er ook niet toe doet maar een hobby hebt die echt verbindt. Wilt u op één of andere manier betrokken worden bij deze middag én Stichting Kruimeltje ondersteunen, neem dan contact op met Nicoline Cornelissen (0640419929 of info@stichtingkruimeltje.nl). doudoune femme moncler pas cher Graag tot zaterdag 23 september in de Familiekerk! Zie het volledige programma op www.denksportdagrotterdamnoord.nl.