Kerstvakantie in De Pastorie

De afgelopen 2 weken hebben de jongens van De Pastorie verschillende leuke uitjes mogen doen. Als eerste willen wij Stichting Kruimeltje, Stichting Vrienden van CityKids en Hans den Oudendammer hartelijk bedanken voor dit financieel mogelijk maken.Ten tweede een bedankje voor onze vrijwilligers Dhamindra en Christel die ons wekelijks helpen op De Pastorie en ook mee gingen naar een of meer uitjes.
In de eerste week van de vakantie viel Kerst. Op de Kerstdagen hebben de jongens genoten van een Kerst- ontbijt, lunch en avondmaal zoals “thuis”. Lekker eten verbindt en dit was hier ook het geval. Die week is een aantal jongens ook naar de film geweest, is er gebowld en gelasergamed. Vooral dit laatste vonden de jongens super tof om te doen!

De tweede week bestond elke doordeweekse dag weer uit een activiteit. Op maandag hebben de jongens glow in the dark midgetgolf gespeeld. Een hele uitdaging in het donker met al die lichten! Op Oudejaarsdag was het een keer tijd om niet te koken en eten te bestellen, ook erg positief ontvangen door de jongens. Op Nieuwjaarsdag stond er in de middag een uitgebreide lunch klaar voor de jongens. Dit werd met dank afgenomen. De dag erna zijn de jongens naar de pannenkoekenboot in Rotterdam gegaan. Het was erg mooi om de stad Rotterdam te zien, met elkaar te spreken over verschillende plekken en lekker te eten. Een zeer geslaagd uitje! Op de laatste dag zou er een boswandeling gemaakt worden om fris het nieuwe jaar in te gaan. Helaas liet het weer dit niet toe en viel de wandeling in het water.

Al met al was het een zeer geslaagde vakantie en hebben wij met z’n alle genoten van de uitjes. Wij als begeleiding zijn erg dankbaar dat zo’n geslaagde Kerstvakantie mogelijk gemaakt kon worden door een aantal donateurs. Want een band opbouwen en gezelligheid creëren lukt soms beter in een nieuwe omgeving. Met een goed gevoel gaan het team en de jongens het nieuwe jaar in.

Hartelijke groeten,
Bewoners en Team van De Pastorie