Nieuwe Samenwerking met Werken als een Paard

Therapeutische lessen Werken als een Paard voor nóg meer kinderen uit het speciaal onderwijs!
Stichting Kruimeltje ondersteunt sinds  maart 2021 een initiatief van de Stichting Trustfonds Hippische Alliantie Rotterdam. Met W.A.E.P. zet deze stichting zich met diverse sociaal-maatschappelijke projecten in  voor kinderen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Stichting Kruimeltje ondersteunt specifiek een project voor kinderen uit het speciaal onderwijs met het autismespectrum, het downsyndroom of met een verstandelijke beperking, waarbij zij onder schooltijd deelnemen aan een therapeutisch jaarprogramma met de inzet van paarden. Stichting Kruimeltje draagt voor 3 jaar bij aan de kosten van de inhoud van het dagprogramma, de inzet van de betrokken instructeurs van Rijvereniging “De Hazelaar” en het van vervoer van de kinderen van en naar de deelnemende scholen en de manege.