Soroptimistenclub Rotterdam in actie!

Vanaf het begin van dit jaar zet de Soroptimistenclub Rotterdam zich met diverse acties in voor Stichting Kruimeltje.
Op 18 januari jl. was er een benefietconcert in de Fonteinkerk in Hillegersberg, met een mooie opbrengst! Gevolgd door een statiegeldactie bij de Plus supermarkt aan het Stadhoudersplein. En binnenkort start er ook in de AH Eudokiaplein een statiegeldactie voor Stichting Kruimeltje. Dit is om de hoek bij het project waar we het allemaal voor doen: de kindvriendelijke inrichting van het kinderzorgcentrum in de voormalige Heilige Familiekerk.
De dames zitten niet stil! Binnenkort dient zich al weer een volgend evenement aan: Op 17 mei a.s. organiseert de Soroptimistenclub Rotterdam een bijzonder benefietconcert in de Fonteinkerk aan de Terbregselaan 3 te Rotterdam. Met in de hoofdrol de jonge violist Shin Sihan samen met de veelzijdige en bevlogen pianist Daniēl Kramer. Zij zullen deze avond de muziek  van Bach tot Sikora ten gehore brengen. Graag brengen wij deze avond onder uw aandacht. Wilt u dit concert bijwonen? Bestel dan uw toegangskaarten via sor.rotterdam@gmail.com. Meer informatie vindt u op bijgaande poster.
Wij hopen op een mooie muzikale avond en bedanken de dames Soroptimisten voor hun inzet voor Stichting Kruimeltje!