Donaties

Financiële bijdragen aan Stichting Kruimeltje ter ondersteuning van haar doelstelling zijn van harte welkom. Dit kan in de vorm van eenmalige of periodieke donaties of door het organiseren van een sponsor wervende activiteit zoals een sportevenement (sponsorloop, golftoernooi), een gala of liefdadigheidsconcert.

Stichting Kruimeltje is door de belastingdienst aangewezen als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Dit biedt zowel voor particulieren als voor bedrijven belastingvoordeel door de vrijstelling van schenkingsbelasting en successiebelasting.

Wij zijn blij met elke donatie!

U kunt direct doneren  óf u kunt uw donatie overmaken op Stichting Kruimeltje (IBAN: NL 76 TRIO 0338494235).

De Stichting is u zeer dankbaar en het bestuur zal graag contact met u willen opnemen. U kunt ook altijd het contact formulier op deze website invullen. Ook kan gedacht worden aan toekenning van een nalatenschap of legaat na overlijden. Over deze mogelijkheid, alsook over het doen van periodieke donaties, geeft onze huisnotaris mevrouw Mr. M.A. Dekker (telefoonnummer 010-4369819 ) u graag meer informatie.

Heeft u ideeën om ons te ondersteunen, neem dan contact op met Nicoline van Rappard, bereikbaar via 06 40419929 of info@stichtingkruimeltje.nl.