Zeer geslaagde benefietlezing van Soroptimistclub Rotterdam

De benefietlezing in de Fonteinkerk in Rotterdam – Hillegersberg op vrijdag 31 januari jl. is zeer goed bezocht en heeft een fantastisch bedrag opgeleverd: € 2.071,50 mede dankzij de plusregeling van Het Gehandicapte Kind.
Het thema was “Een andere kijk op kinderen” – het kind toen en nu in de kunst door kunsthistoricus Hanneke de Man. Een zeer toepasselijk thema daar de opbrengst voor Stichting Kruimeltje is die zich sterk maakt voor de kindvriendelijke inrichting van het kindergezondheidscentrum in de voormalige Heilige Familiekerk in Rotterdam Noord.
Een wereld gaat voor je open als Hanneke uitleg geeft, dit keer over diverse kunstwerken met kinderen. Er was niet alleen genoeg voor het oog maar ook voor het oor. Het was een genot om het jonge muziektalent Thijs Willers te horen en zien spelen op piano.
Soroptimistclub Rotterdam, super bedankt voor deze mooie avond met een fantastische opbrengst.