Droomhuis Rotterdam komt er toch!

Gelukkig heeft Medisch Kindzorg Instelling CityKids en Stichting De Kinderzorg Kliniek, de organisaties die aanvankelijk beide in de H. Familiekerk het Droomhuis zouden vormen, een nieuwe locatie kunnen vinden in Rotterdam Prinsenland, in de Bramantestraat. Hier zullen 3 van de 5 oorspronkelijk geplande zorgfuncties toch gerealiseerd worden! Om deze nieuwe, weliswaar kleinere locatie volledig kindvriendelijk te kunnen inrichten als Droomhuis, heeft Stichting Kruimeltje aan haar donateurs gevraagd om een gedeelte van de voor de inrichting van de H. Familiekerk bestemde gelden te mogen besteden aan de inrichting van de Bramantestraat. Zo kon het Droomhuis voor het chronisch zieke kind op deze locatie toch gerealiseerd worden: alle zorg en aandacht onder 1 dak! Stichting Kruimeltje dankt alle donateurs voor het vertrouwen en zijn dankbaar dat er toch een prachtig, goed geoutilleerd en warm huis is ontstaan. Een droom voor de ouders en een zorgdroom voor de deelnemende organisaties is uitgekomen. Wij wensen alle medewerkers van de beide organisaties van het Droomhuis heel veel succes toe en alle kinderen heel veel doorzettingsvermogen, humor en levenslust. Een beschrijving van alle disciplines en activiteiten van het Droomhuis vindt u onder het kopje Projecten.