Woensdag 29 mei Feest in De Pastorie

Na 1 ½ jaar restaureren, verbouwen en inrichten gaan we met elkaar vieren dat dit nieuwe beschermd wooninitiatief open gaat voor jongens in de (instroom)leeftijd van 16 tot 25 jaar met een licht verstandelijke beperking en of autisme.

Een nieuw thuis, midden in de wijk, waar sociale ondernemers en vrijwilligers betrokken worden bij de dagbesteding. Zo kunnen de jongeren meedoen en zich echt thuis voelen.

Stichting Kruimeltje heeft met haar donateurs de volledige inrichting voor elkaar gekregen! Hier zijn we al onze donateurs, sociale ondernemers en vrijwilligers enorm dankbaar voor.

Een intensieve samenwerking tussen Stichting Behoud Heilige Familiekerk en Medisch Kindzorg Instelling CityKids.

De Pastorie is het eerste gedeelte van het totale herbestemmingsproject en transformatie van de al jaren leegstaande kerk naar een geïntegreerd kinderzorgcentrum voor het chronisch zieke kind.

Nu eerst met elkaar vieren dat het huis er staat en de jongens een nieuw leven kunnen opbouwen!